HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.10.30. 22:15 leu72

2013. október 27.

Egy órával több otthon – én biztos nem panaszkodom az óraátállításra. A nagyok már reggel hétkor fenn voltak, de legalább volt alkalom már reggeli előtt összebújni.

Ma ejtettük szerét a datolyaszilvának egy klasszikus magyar borsóleves és egy bajor sült után. Nem volt egyértelmű a siker. Tamara csak banánt eszik kis mennyiségben, nagy könyörgések után. Viktor mérhetetlenül gyanakvó és az első molekulányi falat után olyan arcot vágott, mintha komoly fájdalmai lennének. Réka evett belőle, de túl édesnek tartotta, mint ahogy az apja is. (Annak idején, amikor összeházasodtunk, és egyértelművé vált számomra, hogy ő a kemény és savanykás gyümölcsöt szereti, azzal ugrattam, hogy ő valójában az éretlen gyümölcsök rajongója.) Anyuval ettük meg ez okból a javát. Ebben voltak apró magok, de fogyaszthatóak voltak.

A nemzetközi ebéd után a jó magyar almás lepénynek osztatlan sikere volt.

Délután még tartott a két nagy karatebemutatót. Csillogott a könny a szememben, amire apa csak annyit mondott: „anyátok még ma nem sírt”. Viktor mentalitásához abszolút passzolnak a formagyakorlatok, Réka pedig elképesztően szabályosan csinálja. Az ordítással meg mindkettő kiadja az egész heti feszültségét. Rékát azzal ugrattam, hogy ilyen szépen vasalt kislányról senki nem feltételezné, hogy a gyakorlat közben nekiugrik az öccsének. (Mivel pillanatnyilag ők a csoport két korelnöke, ők kerültek párba. Jövő évtől elvileg átsorolják őket a nagyobbak közé.)

Aztán még lezuhanyoztam és ha fennhéjázni akarnék: hajat mostam. Így persze csak fejet. Készítettem szendvicset, mert a kórházban hatkor van ebéd és nekem nyolcra kellett visszamenni. Bekaptam az esti gyógyszereket, felragasztottam az érzéstelenítő tapaszt, hogy a portra rá tudjanak érkezés után azonnal kötni, valamint néhány kártyaparti a gyerekekkel lezárásképp. És aztán könnyek közt („ez lesz az utolsó nagy menet”) elköszöntem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr875605121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása