HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.06.24. 23:21 leu72

2013. június 24.

Anyu szülinapos ma. Nem pont ilyen ünnepet képzeltem neki. Azt hiszem, ő sem magának. Reggel tkp. váratlanul azt mondták, hogy azonnal átköltöztetnek egy másik szobába. Erről elméletben szó volt már, de a konkrét napról nem. Arról meg egyáltalán nem, hogy ilyen hirtelenséggel. Az egyik kedves nővér összeszedte a holmiaimat, leszedte a családi fotókat és a rajzokat (nem én rajzoltam, az sejthető), és áttoltak egy kétágyas szobába Tatjana mellé. Ő mát itt született német anya és szerb apa gyermeke.

Érkezés után hamarosan hozták ez ebédet. Kiderült azonban, hogy az enyém fenn maradt a helyemen, ezért paellát tudnak adni. Mondtam, hogy azt nem szeretem és szégyelltem is magam, hogy röviddel érkezés után milyen rosszul indítok. Tatjana megnyugtatott: ő sem szereti a tenger gyümölcseit. Sőt, annyira kevés húst eszik, hogy már az orvos parancsolt rá: mindenképp egyen ennél többet húsból, mert hiánybetegséghez fog vezetni. Nagyon kedves nő és remélem jól kijövünk azon rövid időre, amit még itt kell töltenem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr55376647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasutas Dagi 2013.06.25. 09:01:53

nagyon boldogok vagyunk hogy újra írsz tudom mást nem nagyon látogatsz ezért írtam ide Veled vagyunk minden nap.
süti beállítások módosítása