HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.10.30. 23:00 leu72

2013. október 30.

A reggeli kontrollon minden rendben. (Vérnyomás, hőmérséklet, sőt mint utóbb kiderült: a véreredmény is.) Ami nem normális, az a testsúlyom (tegnap óta 1 kg-t híztam), de áll bennem a víz, a papucsom már alig tudom feltépni a lábamra.

A délelőtti viziten kifaggattam az orvosokat:

„Ez a szer azok helyettesítője, amire allergiás vagyok, vagy teljesen más?

„Teljesen más.”

„Sehol máshol nem gyártják Európában?”

„De, Ausztriában.”

„Akkor hogyhogy nem egy szomszéd országból rendelik?”

„Csak sípályáik tekintetében bízunk az osztrákokban, gyógyszerügyben nem.”

Hm. Vanessa szerint nem akarják megmondani az igazat. De hogy mi lehet az igazság? Szerintem akkor már behazudtak volna valamit (más az összetétel, eltarthatóság, ár). Holnap kapom a következő adagot, ugyanilyen előkészületekkel. Várhatóan ez a gyógyszer nem üt ki, ezért azt várjuk, hogy az előzőek után (mármint amik a véreredményt lerontották), már csak javulni fogok. Szorítok, hogy így legyen.

Szinte minden benn fekvő, csontvelő megbetegedésben szenvedő beteg hozzátartozói egyértelműnek tartják, hogy felvetetik magukat a csontvelőt adakozók közé. Apu valójában ezért (is) ment vérvételre. Bár a főorvosnő elmondta, hogy annak az esélye, hogy nekem donornak megfeleljen, az valójában 0, de persze a társadalom többi tagjának hasznára válhat. Jelentkezhet a kórházon keresztül (ekkor magának kell fizetni a költségeket) és a vérvételen is kitölthet egy lapot, ami nagyjából 50 chf lesz. Ő természetesen ez utóbbit választotta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr1005607058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása