HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.09.17. 22:11 leu72

2013. szeptember 2.

Tudom, hogy emberek milliói kelnek korán, engem mégiscsak megviselt, amikor 6-kor csörgött az óra. A pénteki vérvételen abban maradtunk a dokival, hogy jöjjek hétfőn reggel vérvételre, ha jók az eredményeim, akkor maradok és kezdődik a köv. kemo, ha nem, akkor hazamegyek regenerálódni. (Pénteken olyan alacsonyak voltak a trombocitáim, hogy kaptam infúzióban.) A vérvétel eredménye pompás, a vérem összekapta magát, indulás az osztályra. Új szobába kerültem és egy fiatal lány volt a szobatársam. Ennek végtelenül megörült apu, mert emlékezvén az előző allergiás rohamra, jó az, ha valakinek mobil a szobatársa. Sajna azonban a lányt hazaengedték (neki nyilván nem sajna), úgyhogy egyedül vagyok a szobában.

Vizet szokás szerint azonnal kaptam, majd kemo tablettákat is. Aztán előbb egy félórás kemot (ez ha mást nem írok, infúziót jelent), majd du. 3-tól bekötöttek egy 24 órás fényérzékeny kemot. Elég vicces, hogy a kemo tasakjára egy fekete zsák van húzva. Ez folyik még mindig. Azon vicceltem, hogy ez is limoncello színű, bár ugye én nem is szeretem ezt a likőrt.

Délután jött a doktornő, elmondta, hogy holnap kapom majd azt a kemot, ami azt helyettesíti, ami múltkor kiütött. Nincs ok aggodalomra, előtte kapok majd valamit, ami az esetleges allergiás reakciót csökkenti és az anyag is valami szintetikus (szimpatikus?) változat lesz. Kértem, vegyék tekintetbe, hogy nincs szobatársam, aki ki tud állni az ajtóba és ordít. Mondta, hogy lehet, hogy mellém állítanak valakit, de mindenképp nagyon komolyan veszik, ha én csöngetek.

Ja és a holnapi nap programja lesz a 10., jubileumi lumbálás.

Mivel ez a sárga kemo savasságával károsíthatja a vesét, ezért wc-re pohárkával megyek. Ráadásul megfordult a napom: míg nappal nemigen járkálok wc-re, most éjjel pl. 5x voltam. Nem ez a kényelmes alvás titka. Természetesen a ph- értékem megváltozott, úgyhogy most kapok adalékot az infúziómba. Meg észrevették, hogy alacsony a kálium-foszfát a véremben (remélem jól emlékszem), úgyhogy azt is kapok. Az infúziós állványom olyan, mint egy karácsonyfa.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr115521432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása