HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.10.23. 21:44 leu72

2013. október 21.

Bár a doktornőm azt javasolta, hogy jöjjek csak 11-re, valójában lényegesen egyszerűbb már reggel bejönni. Egyrészt úgysem tudok otthon már mit csinálni egy hosszú reggelen, másrészt apunak teljesen eltoljuk a munkanapját. Szóval mi már 9.30 körül benn voltunk. Bejelentkezés, megkapom a karkötőmet (ami ugye azonosít), a szobaszámot, a telefonkártyát (amivel sosem telefonálok, hisz itt a mobilom) és megkérdezik, hogy szükségünk van-e kíséretre. Mivel apu jól tájékozódik (merthogy pasi), ezért soha nem kértük. Most már én is rutinos vagyok, megtalálom az irányt. Előbb-utóbb.

A szokásos folyosó túlsó végére kerültem. Előre szóltak, hogy mindenképp kétágyas szoba lesz, mert jön a nagy mélyrepülés, amikor fertőzéseknek vagyok kitéve. Most viszont az a különleges eset történt meg, hogy hála a bélfertőzésnek, saját wc-m van. Ki is van rá írva, hogy csak a 31-es szoba lakója használhatja (bár kétágyas a szoba). Rendszeresen takarítják, de minden használat után nekem magamnak is valami spéci szerrel takarítani kell.

Bekötötték az infúziót és azon kívül semmi extra nem történt. A vizit alatt a doktornő elmondta a menetrendet (ami ismert volt, hisz már táblázatot is csináltam belőle). Jó hír, hogy vége a lumbálásnak (az agyvízben a 3. lumbálástól kezdve nem találtak beteg sejtet, de a protokollba 12-es sorozat volt előírva) és mivel ez alapvetően egy olyan leukémia, amely jellemzően gyerekeknél jelentkezik, ezért sugárkezelés sincs benne (mert a gyerekagyat nem sugarazzák).

Délután bejött egy medikuscsoport (előtte persze az engedélyemet kérték). Körbeállták az ágyam és a gyakorlatvezető irányított kérdéseire próbáltak válaszokat találni. Kikérdeztek, nézték a reflexeimet, aztán mindent megköszönve, elmentek. A doktornőm is hálás volt, hogy ilyesmire meg lehet kérni. Mondtam, hogy amúgy is itt vagyok, nem csinálok semmit, hát persze hogy segítek.

Aki csak erre jár, figyelmeztet, hogy a kübli a wc-be be van készítve és lelkesen várják a székletmintát. Mondtam, hogy nem vagyok hülye, de mivel reggel vettem be egy hasfogót (a hajnali szaladgálásnak hála), ne sokban reménykedjenek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr635593047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása