HTML

Leu72

2013. május 16-án kaptam a hírt: leukémiám van. A blog neve azonban nemcsak a betegség nevének rövidítése, hanem egyúttal az oroszlán neve svájci dialektusban (Leu, ejtsd: „lój”). Még semmit nem tudtam a betegségről, de azt igen: én harcolni fogok, mint egy oroszlán. A blogon követhetitek végig az oroszlán toporgásait, ugrásait, szorongásait és merészségét. Mert az oroszlán legfontosabb tulajdonsága az, hogy bátor és erről soha, semmilyen körülmények közt nem feledkezhet meg!!!

Friss topikok

  • Váradiné Erika: Hajnalka! Isten tartsa meg a humorodat! Mielőbbi gyógyulást kívánok. (2013.08.10. 23:18) 2013. augusztus 6.
  • Bárdos Gábor: Hajnikám a fényképe fantasztikus, máris Magába szerettem! - megyek udvarolni. Milyen szépen megnőt... (2013.07.02. 10:01) 2013. július 1.
  • Frau Igyli: Mi is! (2013.06.25. 10:33) 2013. június 24.
  • TBL: Szia Hajni! Mi is sokat gondolunk Rád és nagyon szurkolunk! Puszi: Takó Balázs (2013.06.05. 21:58) 2013. június 4.
  • Oláhné Tömördi Gabriella: Kedves Hajni! Sajnálattal hallottam, hogy beteg lettél. Kitartást, és sok erőt, mielőbbi gyógyulás... (2013.05.30. 21:02) 2013. május 29.

Címkék

2013.08.20. 22:46 leu72

2013. augusztus 20.

Hatkor ébredtem és hétig csak szenderegtem. Akkor úgy döntöttem, hogy elmegyek (itt először egyedül!!!) fürdeni. Összeszedtem a holmikat és abszolváltam a fürdést. Fél nyolckor vérvétel, nyolckor reggeli és fél kilenckor csontvelő vétel. Elaludtam, csak arra ébredtem, hogy homokzsákon fekszem ismét. Kicsit fáj a seb, nem is mertem bicajozni.

Délután jött a gyógytornász (jelen esetben egy pasi) és felmérte az állapotomat. Kiderült, hogy az izomzatom a karomban és a lábamban is rendben van, de valóban nem tudom tökéletesen használni a lábfejem. Elmondtam, hogy anyu rendszeresen átmasszíroz és érzem, hogy jobb. Ezért nagyon megdicsért, mondván ha stimuláljuk az idegeket, akkor hamarabb visszatér az érzés és jobban tudom használni. Ezen felül azt ajánlotta még, hogy taposógépezzek. Mondtam, hogy azt még egészséges lábbal sem, mert félek, hogy leesek. Én ilyen kis beszari nő vagyok. Aztán megbeszéltük, hogy holnap együtt kipróbáljuk.

Javasolta még az idegszálak stimulálására, hogy a lábam törölközővel dörzsölgessem naponta háromszor. Előbb ő csinálta, de mivel csikis vagyok, nemigen működött. Aztán átvettem én és úgy már jó volt. Holnapra hoz fitnesz szalagot, meg sünilabdát (tüskés kislabda) izmokra és stimulálásra.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leu72.blog.hu/api/trackback/id/tr235468927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása